סהר שפע מספר את סיפורו האישי

סהר שפע, היזם העומד מאחורי גומבה ורשת ארומה לא נחשף רבות בתקשורת למרות ניסיונות רבים לראיין אותו לאורך השנים. באופן מפתיע, בשנה האחרונה סהר העלה מספר בלוגים מרקתים בבלוג האישי שלו ובבלוג העסקי של סהר שפע. קריאה של הבלוגים חושפת את הקוראים לעולם מרתק של איש חיי המשפחה מחד, והיזם העסקי מן הצד השני.

הבלוג העסקי של סהר שפע

בבלוג העסקי של סהר שפע ניתן למצוא אינספור טיפים, המלצות וחוויות אישיות של סהר לאורך הקריירה העסקית שלו. בין השאר תוכלו להתרשם מהמסעות שלו בניו יורק, כיצד חשב והמציא את גומבה ומספר אנקודות מעניינות על רשת ארומה. הבלוג העסקי מומלץ במיוחד לאלו הרוצים ללמוד על יזמות עסקית, מסעדנות ועולם הזכיינות מנקודת מבט שונה. אנו ממליצים במיוחד לקרוא את הפרק על רשת גומבה ואת הפרק על עולם הזכיינות בישראל.

בבלוג הזה ישנם מספר נוסף של מאמרים מומלצים:

  • הסיפור של סהר וניו יורק
  • ההקמה של רשת גומבה- מבט מבפנים
  • החיים הם חוויה- אכיפה ומחוייבות
  • ההקמה של ארומה

הבלוג האישי של סהר שפע

בבלוג האישי של סהר שפע ניתן למצוא באופן מפתיע את סיפור חיי המשפחה האישיים של סהר ומשפחת שפע. הבלוג סוקר את נקודת המבט של משפחה המגדלת ילד בעל צרכים מיוחדים ואת החוויות האישיות של סהר וכל אחד מבני המשפחה  שלו. הבלוגים השונים באתר מספקים מבט חטוף על עולם שלם של חוויות ואתגרים ואת הדרך המיוחדת בה משפחת שפע החליטה לאמץ בהתמודדות הזו. אנו ממליצים במיוחד לקרוא את הפרק על יונתן את "פרק הקורונה" שזוכה לפופלאריות רבה במיוחד.

שתפו את הפוסט:

פרסומים קשורים