חברת GARMIN ענקית פתרונות ה-GPS נכנסת לישראל

שווק את מוצריה באמצעות אפיקים מערכות מידע; נחשבת למובילה עולמית של מוצרי GPS עם הכנסות של 3.2 מיליארד דולר בשנת 2007

חברת אפיקים מערכות מידע, המתמחה במתן שיר ותים מונחי מיקום ( Location Based Services ) , מדווחת על בחירתה כנציגת   GARMIN בישראל. חברת GARMIN מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של פתרונות ניווט לוויני לכל מגזרי השוק. לפי נתונים בינ"ל ל- GARMIN נתח שוק של 52% במוצרי ניווט אישיים והיא מובילה בפער ניכר על המתחרים. ל- GARMIN הכנסות של 3.2 מיליארד דולר ורווח נקי של 850 מליון דולר בשנת 2007 . גם בשנת 2008, ולמרות המשבר הכלכלי בארה"ב, ממשיכה החברה לצמוח וברבעון האחרון (השני, לשנת 2008) הגיעו הכנסותיה לקרוב למיליארד דולר. עבור אפיקים מערכות מידע, מדובר בעסקה בעלת פוטנציאל מכירות של 15 מליון ש"ח בשנת הפעילות הראשונה.

 

בשלב הראשון תשווק אפיקים את מוצרי חברת GARMIN בישראל באמצעות משווקים מקצועיים מובילים ובכוונתה לייצר הסכמי עבודה ושיתופי פעולה עם רשתות החשמל וחנויות האלקטרוניקה המתמחות. בין המוצרים שיופצו בארץ וייכנסו בזמן הקרוב לחנויות ניתן למצוא מכשירי ניווט בקטגוריות כושר, מחנאות, שטח, רכב, אופנועים וימאות.

 

חברת GARMIN (1989), הוקמה לאחר סיעור מוחות סביב שולחן קלפים בקנזס ארה"ב, שם ממוקם מטה החברה גם היום. החברה נסחרת בנסדק ( NASD:GRMN ) בשווי 7 מיליארד דולר ובארה"ב היא מובילה את השוק. שם החברה מבוסס על שמות שני המייסדים גארי בורל  (Gary Burrell) וד"ר מין קאו ( (Min Kao . ב- GARMIN מועסקים כ-10,000 עובדים ברחבי העולם.

 

מייסדי חברת GARMIN מסבירים כי סוד הצלחתם במיקוד העסקי ובפיתוח וייצור של מוצרי טכנולוגיית GPS-Global Positioning System . כיום פועלת GARMIN במרבית מדינות העולם, כשצוותי הפיתוח שלה הובילו את ייצורם של פתרונות ניווט לרכב, תעופה, ימאות, כושר גופני, מחנאות ויישומים אלחוטיים .

 

מנהל המכירות של אפיקים לתחום ספורט/מחנאות/ימאות, יואב ברייר: "חברת GARMIN ידועה בכל העולם כמותג מקצועי, אמין ומוביל בתחומו. כמעט כל שייט, טייס או ספורטאי עושה שימוש במוצרי החברה. מבדיקות שקיימנו טרם ההתקשרות גילנו כי השוק הישראלי צמא לפתרונות הייחודיים של GARMIN וכי בישראל פועלת קהילה ענפה של "גרמינים" (משתמשים נלהבים) איתם בכוונתנו לייצר קשר שוטף".

 

אודות אפיקים מערכות מידע

חברת אפיקים מערכות מידע, בבעלות פרטית (2001), מתרכזת בפיתוח עסקיה של החברה המובילה בעולם למוצרי ניווט לוויני – GARMIN , בישראל. אפיקים מערכות מידע ממוקמת בראש העין. אתר החברה: www.garminway.com

שתפו את הפוסט:

פרסומים קשורים